كنت بمر بظرف قاسى جدا الايام اللى فاتت وده بسبب ان والدى كان هيعمل عمليه ده كان مأثر على نفسيتى جدا بجانب مشاكل أخرى

الحمد لله عدت على خير وبابا رجعلى بالسلامه 
اتمنى منكم انكوا تدعوله ربنا يتمم شفاؤه على خير ويخلهولى هو وماما يارب

بعترف ان احيانا كتير بتمنى ابعد عنهم لأنهم مضيقنها عليا اوى خصوصا فى موضوع الشغل
لكن هذا لا ينفى اننى لا استطيع الاستغناء عنهم 

الايام اللى فاتت خليتنى اتأكد ان 99% من اللى موجودين فى حياتى ملهومش اى ستين لازمه 
وحتى الواحد % اللى فاضل فيه شويه شك !

مش هقول انى مصدومه لا ابدا انا كنت عارفه ده وكويس انى للمره المليون احساسى بيطلع صح!
ومش هقول انى هعامل الناس بالمثل لانى قررت ده كذا مره قبل كده ومعرفتش
كل واحد بيعمل بأصله وبتربيته وبضميره!

وادينى بتعلم!!!

الحمد لله
 


5 comments

  1. Mada // May 11, 2012 at 2:34 AM  

    الف سلامه علي بابا وربنا يخليهولك

  2. Hima // May 24, 2012 at 4:03 PM  

    ربنا معاكى ويارب كل امورك تكون احسن واحسن ان شاء الله
    وخليكى دايما عندك ثقة فى ربنا ومهما حصل انتى بتعاملى الناس بضميرك
    ربنا معاكى والحمد لله على كل شى

  3. Unknown // April 11, 2017 at 7:11 AM  

    نفس الفكرة اللى وصلتلها بعد تجارب فاشلة (
    او يمكن تكون ناجحة وانا معرفش(

  4. Marwa Beltagy // April 11, 2017 at 7:12 AM  

    نفس الفكرة اللى وصلتنى بعد تجارب فاشلة او يمكن ناجحة وانا معرفش

  5. Marwa Beltagy // April 11, 2017 at 7:13 AM  

    نفس الفكرة اللى وصلتنى بعد تجارب فاشلة او يمكن ناجحة وانا معرفش

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Get widget